I will miss you! <3

Då var 9B historia. fy fan va jag grina! kommer sakna alla så sjukt mycket, aldrig kommer vi gå in i ett kalssrum i sotenäskolan o va 9B aldrig igen! :'( Aldrig kommer vi sitta o nörda oss vid bonnebämken igen :'( fy fan! jag flyttar om 2 månader! glöm inte bort mig, jag kommer absolut inte glömma er! känns helt ovärkligt! 9B min cp klass finns inte längre! :'( ush! <33 hur dumma ni än har varit mot mig så tycker jag ändå om er hela högen, visa lite mer, men alla kommer va sjukt saknade!

Det gick jätte bra när jag o C.R sjöng! fy fan va nervös jag va! men fan va bra det gick o alla va jätte imponerade (a) vi fick fan mäst aplåder o då trode jag fan att jag skulle svimma, känndes så sjukt härligt, det går inte att beskriva <3
Nu sitter jag hos sofie <3 kommer sakna dig sjukt mycket gumman för dig e nog den ändå jag kommer tappa mäst kontakt med som jag älskar! sedan ska vi till frissan o fixa till balen, sedan blir det hem o äta, umgås med familjen och sedan till erika o sminka o sedan till bussen o mingla :D Jag har världens bästa sötaste dejt :D Christoffer Hassellöv <3
ikväll är sitta stunden med alla 9or, endel kommer jag umgås med under sommaren, men ush! <3333 fy fan! pusspådagen ändå, folket är underbara! <3333

Lite rörigt, mycket känslor! Jag kommer sakna er alla! <3333

Kommentarer
Postat av: Martin Matsson

Du och C.R sjöng jätte bra :) Riktigt bra låt ;) Vi ses sen på balen, och hoppas vi träffas under sommarn :)

<3

2009-06-12 @ 16:51:42
Postat av: frida*

tack så jätte mycket! klart vi träffas under sommaren!! :)))<3

2009-06-13 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0