Reg ponnydressyr Mariestad

La:p1 - 58%
Cleo skötte sig fint för att vara första klassen, nöjd med honom o räknade med lite över 60 sträcket, men näh. Visade sig att domaren va väldigt petig så poängen blev inte den bästa men ändå nöjd med honom o taggad till FEI:s Inledande ;D

FEI:s Inledande - 50,50% (a)
haha debut då, samma domare här o här va hon ännu petigare o jag red fel 2 ggr xD hade fått 52% om jag inte ridit fel som e lite mer OK än 50% HAHA xD men jag tyckte han va fin, han va med mig hela tiden o det va jävligt roligt o rida :D men vi föll på att han va trött o att vi tappade balansen o att han blev lite spänd o så.. men nöjd med känslan som jag fick, önskade att jag fick det filmat för så jävla dåligt känndes det inte, så jag e nöjd :D känns inte så jätte bra till karlstad men wtf nån måste ju komma sist o det va jätte kul att rida dem svåra pogramen, hoppas bara på att jag kan hålla mig över 55% sträcket annars blir det pinsamt!! men kan va ganska bra ändå att debutera Nat. så jag vet vad domarna vill ha utav oss även om det är kanske lite tidigt men jag vill dit på ryttarfesten o titta på alla fina ekipage o träffa alla trevliga människor :) så det blir till att åka även om det kanske blir total fiasko ;)

mitt mål va o ha riktigt jävla kul, o det hade jag!! :D<3

(bitvis kopierat från bdb ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0