baby we were born to run!

Har nyss kommit hem från dressyrträning med Cleo (min tävlingsponny Kat.C)
Han var super idag! Har bytat bett till tredelat plastäpplebett från tredelat äggbett och det fungerar jätte bra, han blir inte lika tung i handen. Har även lagt till Hippo Bas Müsli för tävlinghästar i foderstaten och fasen va bra det blev ;)
Har div 1 final på lördag med Ljrk och vi ligger 2a med bara ett poäng upp till ettan (den som vinner kvalar till Elit) så jag ber 100 ggr till gud för att vinna. Vore så fantasktiskt underbart! Det känns ivf jävligt bra sen får vi se hur det går ;)
Okej, du kanske inte fatta ett skit om vad jag skrev där men håll tummarna för oss på lördag? :D<3

Skolan idag har varit chill, typ inte gjort nått vettigt alls, haha. Men det e gött (y)
Har funderat lite på att kanske utbilda mig till elektriker när jag e klar med min unghästutbildning?
jag älskar att koppla ihop elsladdar o rita ritningar o sånt på tekniken, det e väll sånt man gör när man är elektriker?
haha, jag vet inte. Långt kvar! men en god tanke ;)

Har en väldigt konstig kännsla i magen som säger att nått är fel?
Men känner mig hur lycklig som hälst,
hästen går bra, mina kompisar är bäst, skolan går bra.
Men ändå så känns det som nått är fel? ¨
jaja.. det kommer väll fram nån gång, för man ska alltid lyssna på magkännslan har jag lärt mig! ;)




Jag & Cleo II på DM 08 ;)<3

/frida*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0