Cleo II ♥

åkte o vaccinerade plutten idag :)
det betyder att jag missar KM på torsdag. Var tvungen att ofra någon tävling o denna kändes som den minst viktiga även om det är superkul att tävla om KM titlen och träffa alla underbara Ljrk:are <3 Men ja ja så är det!
ska tävla i Björkliden den 29 maj, tar ledigt från skolan åker på torsdag, så jävla härligt!
sedan är det tävling i Mariestad den 6 juni och då ska vi debutera FIE och förhoppningsvis vara kvalad Nat.
Skulle åkt på Nat meetin i Karlstad den 26-28 men känner mig inte riktigt redo för det så vi åker på Reg i orust ist. Vill rida ett FIE pogram över 62% innan jag debuterar Nat. E lirädd för både FIE och Nat tävling så det är bättre o vänta tills jag känner mig 100 redo.
Nu ska jag ut i stallet, sedan hem till mamma o va hundvakt till höggravida Smilla, hon ska ha nu typ när som helst! :)

/frida*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0