I dance in the shadow

Blir inget Nordic på lördag :( Sorry becka, <3
Blir ist shopping till balen med Erika o valpvakt (y) ;D
Inte så illa, men vore säkert roligare på Nordic, men men ha't så kul ni som ska dit! :)<3
Klänningen är det ända som är iordning, måste ha skor, en klänning till till avslutningen, smink, smycken, ja typ allt sånt och hmm... ingen dejt heller :? fast det får jag nog inte tag på på torp/thn ;D haha. Men det blir väll till att gå med nån utav brudarna eftersom typ alla redan har sina dejter ;) Jag ska ivf ha superkul på balen med eller utan dejt ;D<3

nu ska jag nörda dator lite för nu funkar det hos pappa igen :D sedan ska jag ut i stellet o sedan blir det plugg o förmodligen lite dator till ;) puss:*


/frida*


Kommentarer
Postat av: ikaa^

trollhättan here we come!! <33

gåå med mig haha (:

2009-05-27 @ 16:10:49
URL: http://justelife.blogg.se/
Postat av: frida*

OHJA!! <33

aa det blir bra ;) <33

2009-05-27 @ 16:59:54
URL: http://friiduuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0