My secret love <3

Fy fan va jag saknar B-ponny tiden :'(
Rejasede runt o busade som fan med Semlan idag! så jävla underbart, man behöver inte äns tänka<3 Fy fan va jag kommer sakna den ponnyn sen, 10år! 10 otroliga år tsm, men nu är det dags att släppa taget <33 du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta Salami <3

Var ute o lekte lite med Cleo idag med för att bara släppa all press för ett tag, vilket kan behövas. vi måste va på topp på Lördag! rejsade som fan på en åker, underbart! Men tappade telefonen igen!! typ 3 telefonen som jag tappar när jag rider på bara ett halv år!
Hur lyckas man?!
denna gången så hittade jag den faktiskt och jag har den kvar! Men fan, nu måste jag skärpa mig! ingen mer ridning med telefon med ostängda fikor ;)

Nu e det läggdags, har mycket o göra imorn!
ska packa o göra iordning inför Lördag och även göra iordning allt inför söndag då Salamis antagligen nya familj ska komma. :'( <33 Sedan ska jag försöka va klar i tid så jag kan dra till kungshman/smögen en sväng imorn kväll med ;) Träffa alla favoritfolk som inte lanar!
pussogonatt:*

/frida*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0