Tema One tree hill :D

Okej, nu har jag varit hemma o döpt alla o tagit kort på dem :D men jag glömde kamerasladden så bilderna kommer en annan dag ist. Det är 4 pojkar och 4 tjejer tror jag :) ganska svårt att kolla när dem är så många o nästan ser lika dana ut, men jag tror jag kan se skillnaden på dem nu :)

Prästbacka's Nathan
Prästbacka's Lucas
Prästbacka's Jamie
Prästbacka's Julian
Prästbacka's Petyon
Prästbacka's Brook
Prästbacka's Haley
Prästbacka's Sawyer


Nu ska jag klippa mig, sedan hem igen o rida och sedan Grilla med favoriterna :) <3 Puss:*

/frida*


Kommentarer
Postat av: cippe

ta bort sawyer och döp henne till sam:P

2009-05-22 @ 17:29:21
Postat av: frida*

Men Sawyer är Lucas och Petyons dotter :D<3

2009-05-22 @ 17:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0