too cool for school (h)

Sovmorgon idag :D
börjar halv 10 med gympa men eftersom jag har stukat båda fötterna (fråga inte hur man lyckas) så skippade jag den lektionen och kom till skolan lagom till matten som börjar tjugo i 11 ist ;)
Uppe och övade sången med C.R, vi ska sjunga high school musical duet på avslutningen. Om vi nu vågar, men det låtter faktiskt rätt bra. Får se vilken sång det blir, om det blir breaking free eller you are the music in me. båda e bra, eller jag lyssnar inte på sån musik direkt men dem är lätta o sjunga ;)
Nu har vi igentligen spanska med bajsbettan. jag orkar inte henne! Hon är en sån lärare som man bara inte orkar med! så nu sitter jag i datasalen med massa trevliga människor ist (:
Måste skärpa mig, men inte idag! ;)














                                                                                                                                                                                      /frida*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0